Seminarium realizowane w formie praktycznych warsztatów.

Dowiesz się jak wycenić różne firmy: spółki prawa handlowego, spółki cywilne, firmy prywatne i publiczne, jednostki badawcze, firmy z obszaru high-tech, firmy sieciowe i internetowe na różnym etapie rozwoju.

Na podstawie rzeczywistych przypadków wycen realizowanych dla celów: transakcji kapitałowych, aportu do spółki prawa handlowego, controllingu wartości i procesu odszkodowawczego nauczysz się lub udoskonalisz metody weryfikacji raportów z wyceny przygotowanych przez innych specjalistów.

Przetestujesz w formie praktycznych warsztatów modele finansowe, stosowane w procesie wyceny w podejściach: kosztowym, dochodowym i rynkowym.

Pytania Internautów

Czy metoda porównawcza w wycenie jest najlepsza?

Potrzebuję wycenić znak towarowy dla potrzeb planowanej umowy licencyjnej zawieranej pomiędzy podmiotami powiązanymi, czy wycena musi być dokonana...

zobacz więcej
Czy można wycenić markę firmy ponoszącej straty?

Jako likwidator mam obowiązek sprzedać wszystkie składniki majatkowe w tym wartosci niematerialne i prawne. Przez ostatnie trzy lata spółka...

zobacz więcej

Skontaktuj się z nami

tel: 510 088 837

Napisz wiadomość 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.